Då var det gjort

Idag har jag gjort någonting annorlunda. Sedan många år tillbaka har jag sagt till mig själv att "du skulle passa bra med en krokodil på". Nu har jag en krokodil. På bröstkorgen. House of Pain i Hökarängen är ett alldeles förträffligt bra ställe att bege sig till om man vill ha permanent färg på kroppen i form av en tatuering. Skön stämning och riktigt bra männinskor. Tattoo Matte var ruskigt trevlig och kompetent. Han gjorde illa mig på ett snyggt sätt. Nu funderar jag på nästa steg. Kanske skulle man tatuera in ett slags hål på magen så man ser in? Eller gymnastikskor? Eller en lång historia i liten text på ryggen? Jag måste fundera på det ett tag...


Kommentarer
Postat av: kokidodmomanons

Själva är vi så snygga så det behövs inget extra på. Du vet - som med räksallad. Eller bostongurka.

Postat av: Anonym

Hehe...dags att bli naturister kanske?

2006-10-22 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback